- +47 712 10 000
- hallo@adventorcrm.no
- Man - Fre: 9:00 - 16:00
Tagger er vår måte å kategorisere på. Det gir deg en enorm frihet til å bestemme selv hvor lite eller omfattende du ønsker å kategorisere. Du kan bruke tagger til:
Friheten er stor og du kan opprette så mange tagger som du ønsker under «Innstillinger – Tags». Du kan tagge Kunder, kontaktpersoner og saker. Du kan ha så mange tagger som du selv føler er naturlig.
Du kan legge til og fjerne tagger fra «Innstillinger» – «Tags»
Tips: Det kan være lurt å tenke over hvilke tagger dere skal bruke, og til hvilke formål. Våre kunder er kreative så vi ser mange spennende løsninger. Spør oss gjerne om råd.
Greit å vite: Det ligger en jobb i utviklingskøen for å legge til muligheten til å velge «eller», slik at man kan velge alle kunder som har en av følgende tagger. Det er i skrivende stund 15.8.2019 fortsatt et stykke unna. Vi er klar over ønsket.
Se bildet nedenfor som er fra et kundekort. Når du har opprettet en tagg i innstillinger, kan du velge den på kundekortet, ved å trykke på det blå pluss-tegnet. Dette tegnet ligger også under navnet i personkortet og oppe til høyre i saker/tickets.
Du kan klikke på en tagg for å komme til utvalget med den taggen. Du kan også søke i søkefeltet etter tagger og få direkte utvalg som søkeresultat.
© 2019 Adventor AS - Adventor CRM ® er registrert varemerke i EU, Sveits, Island og Norge.