Funksjoner i Adventor CRM

Oversiktlig dashbord

Når man først logger på vil du se et oversiktsbilde som viser aktiviteter som gjelder deg. Mine oppgaver, åpne saker, mine meldinger, dagens avtaler og en logg på siste hendelser.

Kundedata fra Brønnøysund

Vi har innlemmet vår løsning med databasen til Brønnøysund. Rett og slett fordi vi er opptatt av korrekt informasjon og kvalitet i dataene. Har du nøyaktige kundedata så får du også sendt fakturaer dit de skal i tide.

Tagger og kategorisering

Et viktig konsept i Adventor CRM er «tagging». Vi har frigjort kundekategoriseringen.

Der mange systemer opererer med nedtrekkmenyer som gi deg 1 og 1 alternativ, så har vi opprettet «merker» (Tagger) som du kan navngi som du vil. Du kan bruke ubegrenset antall merker. Du kan kategorisere kunder og kontaktpersoner samt saker på denne måten.

Drag and drop sortering. Med enkel dra og slipp oversikt kan du lett trekke ned «VIP» «Oslo» «Kunde» for å finne alle dine VIP-kunder i Oslo. Du kan også velge alle leads med mer enn 5 ansatte bortsett fra i Bergen.

Tagger illustrasjon

Rikt kundekort

Vi mener at et kundekort skal kunne lagre det du ønsker. Vi har et smart kundekort som inneholder alt du trenger for å lagre hva du måtte ønske om kunden og deres kontaktpersoner.

Nøkkelkontakt

En person kan knyttes til en bedrift som «Nøkkelkontakt» – det kan f.eks være den som har signert avtaler, eller som har juridisk fullmakt m.m.

Hensikten er å hindre at «hvem som helst» kan si opp en tjeneste eller hente ut data. Ved å bruke nøkkelkontakt aktivt vil du alltid vite hvem som har fullmakt til å hente ut data eller endre noe hos deg.

Viktig notat

Du kan legge til et notat som blokkerer alle andre funksjoner, slik at du er sikker på at noe leses når kundekortet åpnes. Det kan være informasjon om utelatt betaling, konflikter, ting du MÅ huske osv.

  • Så mange adresser du vil
  • Dynamiske tabeller, lagre hva du vil
  • Så mange kontaktpersoner du ønsker
  • Kommentar historikk
  • Oppgaver / Pipeline
  • Kalenderoppføringer
  • Saksbehandling
  • Dokumentarkiv
  • Legg inn lenker til hva du ønsker
  • Bedriftskunder
  • Privatkunder
  • Kategoriser med tagger
  • Skill mellom aktive / inaktive kunder.

Smarte oppgaver

Oppgavefunksjonene i Adventor CRM er ganske populære. Her kan du opprette oppgaver i form av arbeidsoppgaver eller som salgsoppgaver. Du kan sette statuser som du ønsker. I tillegg har oppgavene sjekklister som du kan krysse av etter hvert som noe er utført. Du kan delegere en oppgave til en eller flere personer. Skrive inn kommentarer og laste opp filer. Oppgavene kan skrives ut om du har behov for å sende med et papir.

Arbeidsoppgaver

Flere av våre kunder bruker oppgavene som arbeidsoppgaver. Du vil lett kunne bruke statusen for å avgjøre hvor i prosessen en oppgave er. Samtidig kan du krysse av ting som er utført.

Du kan knytte kunde og kontaktperson til oppgaven, slik at telefonnummer og epost er tilgjengelig i oppgavevinduet.

Oppgavene egner seg svært godt til «miniprosjekt-lignende» oppgaver som å gjennomføre leveranser etter samme mal. Utføre mindre produksjoner som f.eks i et trykkeri osv.

Salgsoppgaver

Ved å slå på en knapp i innstillinger vil du få med felt for verdi og vekting i oppgaver. På den måten får du en god pipeline. Ved å tilpasse statuser og sjekklister vil du kunne få en svært god salgsflyt som gir deg god oversikt over de salgene du har på gang.

Stålkontroll på oppgaver

En god sjekkliste vil legge grunnlag for å få stålkontroll. F.eks kan du ha en status som heter «klar til fakturering» og et sjekkpunkt som heter «fakturert» da vil du lett se hvilke oppgaver som er fakturert eller ikke. Glem aldri en fakturering igjen.

Oppgaver i Adventor CRM

Andre kjekke ting...

Wink
  • SMS
  • Send og motta epost
  • Diverse integrasjoner
  • Kalender
  • Internkommunikasjon
  • E-postvarsling.
  • Lettfattelig, du er igang på minutter.

 

Og så er ett individ bare 1 eneste individ. Om de jobber flere plasser så kobler vi de til en eller flere ekstra bedrifter. Dette var det store irritasjonspunktet som gjorde at Adventor CRM måtte skapes.

Er du klar til å prøve selv?